Teaching (CZ)

Předměty na FIM UHK

  • Komplexní systémy (Ing)
  • Aplikovaná teorie her (Ing)
  • Strojové učení (Ing)
  • Multi-agentové systémy (PhD)
  • Logic programming (Bc - ENG)
  • Complex Systems  (Ing - ENG)

Závěrečné práce s úspěšnou obhajobou

  • Digitální sledování kontaktů - Jindřich Svoboda - 2024 (ing.)
  • Dynamika tekutin a agentové modely - Michal Nekvinda - 2024 (ing.) - cena děkana za zvlášť zdařilou závěrečnou práci
  • Machine Learning for Soil Contents Prediction - Richard Hlubuček - 2024 (bc.) cena děkana za zvlášť zdařilou závěrečnou práci
  • Algoritmické obchodování - Dmytro Burliei - 2024 (bc.)
  • Predikce zpoždění letů metodou strojového učení - Zdeněk Archleb - 2023 (bc.)
  • Strojové učení v jazyce Julia - Štěpán Bárta - 2023 (bc).
  • Teorie her v epidemiologii - Jiří Černohorský - 2023 (ing.)
  • Agentové evakuační modely v Pythonu - Josef Janda - 2023 (ing.)
  • Určování správnosti zalisování nýtů pomocí neuronových sítí - Lukáš Ondráček - 2023 (ing.)
  • Dopravní simulace v Repast Symhpony - Tomáš Baier - 2021 (bc.)
  • Sociální simulace: nástroje a platformy - Jakub Láska - 2017 (ing.)
  • Návrh inteligentního agenta - hra Quoridor - Ondřej Holek - 2016 (ing.)
  • Simulace provozu inteligentního domu - Jiří Kazda - 2016 (ing.)
  • Visone v příkladech - Petr Mervart - 2016 (ing.)
  • Zpětná vazba v učícím se systému - model v NetLogu - Michal Michna - 2016 (ing.)
  • Varianty vězňova dilematu - modely v NetLogu - Jiří Spejchal - 2016 (ing.)
  • Optimalizace agentových modelů pomocí evolučních algoritmů - Roman Zajíček - 2016 (ing.)
  • Agentové modely využití krajiny - Vojtěch Žid - 2016 (ing.)
  • Agentové simulace pohybu chodců - Jiří Linhart - 2015 (ing.)
  • Optimalizace pálicích plánů - Daniel Kafka - 2014 (ing.)
  • Implementace deskové hry v NetLogu - Richard Vyhlídal - 2014 (ing.)
  • Robotická platforma pro multiagentové systémy - Lukáš Najman - 2014 (ing.)
  • Implementace hry poker v systému NetLogo - Lukáš Láska - 2014 (bc.)
  • Implementace deskové hry v systému NetLogo - Jiří Lukáš - 2014 (bc.)
  • Agentové modely ekonomického růstu s omezenými zdroji - Jiří Rykl - 2014 (ing.)
  • Agentová simulace železniční dopravy - Petr Nechanický - 2014 (ing.)
  • Kombinatorické aukce - Michal Medel - 2014 (ing.)
  • Volební algoritmy v systému NetLogo - Pavel Remeš - 2013 (ing.)
  • Experimenty s Lego Mindstorms - Tomáš David - 2012 (ing.)
  • Implementace a zabezpečení webového serveru v Prologu - Michal Nouzecký - 2012 (ing.)
  • Ontologický model - Tomáš Andrlík - 2012 (bc.)
  • Ontologické modelování stolních her - Jan Hruška - 2012 (bc.)
  • Tabulová architektura jako metoda spolupráce v multiagentových systémech - Jan Procházka - 2012 (ing.)
  • E-learningový informační systém v Ruby on Rails - Petr Mlčoch - 2011 (ing.)
  • Helpdesk aplikace založená na principu případového usuzování - Tomáš Urban - 2011
  • Rezervační systém - aplikace v RoR - Tomášek Jiří - 2011 (ing.)
  • Metody shlukování založené na mravenčích algoritmech - Jiří Kolda - 2011 (ing.)
  • Algoritmické řešení deskové hry Quoridor - Libor Hrůza - 2011 (ing.)
  • Metoda Particle Swarm Optimization a její aplikace při řešení vybrané úlohy - Tomáš Machálek - 2011 (ing.) - 5.místo v soutěži Diplomová práce roku v kategorii Podnikové informační systémy, ostatní IT práce
  • Aplikace v Ruby on Rails - Hoffmann Petr - 2010 (bc.)
  • Identifikace a autentizace zaměstnanců ve veřejné a soukromé sféře - Lukáš Vaněk - 2010 (ing.)
  • Konverze XML do jiných formátů - Eduard Hloušek - 2010 (bc.)
  • Implementace strategií pro vikingské šachy - Jan Doležal - 2009 (bc.)
  • Implementace strategií pro hru QUORIDOR - Lukáš Doubravský - 2009 (bc.)
  • Simulace menzy - Lenka Čmejrková - 2009 (ing.)
  • Agentové simulace v prostředí NetLogo - Kateřina Seifarthová - 2008 (ing.) - 2.místo v soutěži Diplomová práce roku v kategorii Simulátory reálných úloh, procesní analýzy a jiné
  • Implementace strategií pro hru QUARTO! - Michal Nouzecký - 2008 (bc.)
  • Tvorba agentové aplikace v prostředí JADE - Jan Čermák - 2008 (bc.)
  • Výuková hra gold-En-fever - Petr Matuška - 2008 (bc.)
  • Optimalizace okružní trasy pro vozidla se zadanou maximální kapacitou pomocí GA - Jan Vaněk - 2008 (ing.)
  • Implementace strategií pro hru Buffalo - Petr Mlčoch - 2007 (bc.)
  • Integrace zdrojů informací a znalostí pomocí Topic Maps - Martina Husáková - 2007 (ing.)
  • Portál na principu Topic Maps - Daniel Horák - 2007 (bc.)
  • CommonKADS při návrhu znalostního systému - Jindřich Čadík - 2006 (ing.)
  • Využití umělé inteligence při programování hry Continuo - Adéla Kopičová - 2006 (bc.)
  • Tvorba počítačové aplikace pro návrh zámkových systémů - Jana Ježková - 2006 (ing.)
  • Dopravní informační systém v Prologu - Petr Semenec - 2005 (bc.)
  • Logická hra v Prologu - malované křížovky - Monika Mocková - 2005 (bc.)
  • Tvorba počítačové aplikace pro rozvrhování pracovních směn - Lucie Malá - 2005 (ing.)
  • Znalostní model v prostředí Protégé 2000 - Kateřina Kohoutová - 2005 (ing.)